Ajankohtaista

Ratkaisukeskeisyys

Hyvää huomenta ForestKIT-asiakkaat!

Viime viikolla kerroimme uudesta uutiskirjeestämme, toivottavasti pääsit jo mukaan! Kerroimme myös, että kesällä puhumme meidän periaatteistamme ja siitä, kuinka ne muodostavat meidän työmme perustan. Jatkossa löydät myös uutiskirjeestä tietoa ForestKIT-palvelun tulevaisuudesta, mahdollisista uusista ominaisuuksista ja muista tärkeistä asioista.

 

TAPIO ForestKIT -palvelun muodostavat
Asiakkaat <3
Ratkaisukeskeisyys <3 

 

Edellisessä uutiskirjeessä puhuimme siitä, kuinka te olette palvelumme keskiössä. Asiakaspalvelun ja itse tuotteen kannalta hyvänä kakkosena tulee ratkaisukeskeisyys.

​​

Meille tärkeää on tehdä käyttäjälähtöistä kehitystyötä ja parhaimmillaan se on asiakkaiden tarpeiden ennakointia. Alta voit lukea ForestKIT GO -palvelun syntytarinan.

 

TAPIO ForestKIT -palvelun alkuvaiheessa maastotyö perustui Windows CE -pohjaiseen maastosovellukseen, jonka kehittäminen oli hyvin vaikeaa ja maastolaitteeksi tarvittavat Windows -pohjaiset maastotiekoneet olivat kohtuuttoman kalliita hankkia. Mikko Lumperoinen tunnisti jo aikaisessa vaiheessa, että asiakkaiden liiketoimintaa tukemaan tarvitaan uusi maastotyökalu. Vuonna 2017 tehtiin lopulta monien vaiheiden jälkeen hyvä päätös lähteä kehittämään kokonaan uutta ForestKIT Go -mobiiliratkaisua. Suuri osa Go -sovelluksen älykkäistä ominaisuuksista ja käytettävyydestä syntyi nimenomaan Tapion asiantuntijoiden kynästä. Tapiolaiset tekivät vuosina 2017 – 2019 valtavan määrän testejä, jotta Go sovellus saatiin toimimaan luotettavasti. Tuloksena on nyt erittäin monipuolinen mobiilisovellus, joka toimii arkipäivän älypuhelimilla ja järeämmillä tableteilla. Tunnetteko montaa yhtä monipuolista mobiilisovellusta?
"Tapio ForestKIT-palvelun käytön tuen tavoitettavuus on ollut erinomaista. Apu on ollut aina saatavissa ja ongelmiin on useimmiten löydetty nopeasti ratkaisut. Toimiva ja palvelualtis käytön tuki on ensisijaisen tärkeä apu metsäpalveluyrittäjälle."

Timo Härkönen, Karelia Metsäpalvelu Oy

 

Nähdään taas ensi viikolla!

 

Mukavaa keskiviikkoa ja muistattehan, että kaikissa tilanteissa meidät tavoittaa numerosta +358 50 434 9540 tai sähköpostitse forestkitsupport@tapio.fi. Teemme kesällä töitä sen eteen, että meillä on entistä parempi metsätietojärjestelmä vuoden lopussa. Odotamme innolla, että pääsemme kertomaan tästä lisää loppukesästä!

Terveisin, ​

ForestKIT-tiimi Mikko L., Heidi, Juho, Anssi, Mikko N.

***

TAPIO ForestKIT nyhetsbrev: Lösningsriktade tjänster

God morgon våra ForestKIT-kunder!

Förra veckan berättade vi om vårt nya nyhetsbrev och vi hoppas att du redan har läst det! Vi sa också att på sommaren kommer vi att berätta om våra principer och hur de bildar grunden för vårt arbete. I framtiden hittar du också information i nyhetsbrev om  ForestKIT -tjänstens framtid, möjliga nya funktioner och andra viktiga saker.

TAPIO ForestKIT -tjänsten består av
Kunder <3
Lösningsriktade tjänster <3

I det senaste nyhetsbrevet berättade vi om hur ni kunderna står i centrum för vår tjänst. Lösningsriktade tjänster är viktiga när det gäller kundservice och själva produkten. Det är viktig för oss att göra slutandvändardriven utvecklingsarbete och i bästa fall är det att förutse kundernas behov. Du kan läsa nedan hur ForestKIT GO -tjänsten föddes.

I början av Tapio ForestKIT -tjänsten baserades terrängarbetet på en Windows CE-baserad terrängapplikation, som var mycket svår och utmananande att utveckla och Windows-baserade datorna för terrängarbete var alltför dyra att skaffa. Mikko Lumperoinen upptäckte tidigt att en ny terrängapplikation behövdes att stödja kundernas affärsverksamhet. Efter många skede, år 2017 fattades ett bra beslut att skapa och utveckla en helt ny ForestKIT GO -lösning för mobilapparater. Mest av GO-applikationens smarta funktionerna och användbarheten uppstod särskilt från specialisters penna i Tapio. Specialister i Tapio genomförde ett stort antal av tester under 2017-2019 för att få GO-applikationen fungera tillförlitligt. Resultatet är nu mycket mångsidig mobilapp som fungerar med smartmobiler och avancerade surfplattor. Vet ni så mångsidig mobilapplikation än GO?

"Tillgängligheten till Tapio ForestKIT-användarstöd har varit utmärkt. Hjälp har alltid funnits och lösningar på olika probelm har oftast hittats snabbt. Fungerande användarstöd med bra servicekänsla är mycket viktigt för skogsentreprenörerna."

Timo Härkönen, Karelia Metsäpalvelu Oy

Vi ses igen nästa vecka!

Solig onsdag och kom ihåg att i alla situationer ni kan vända er till vårt TAPIO ForestKIT- användarstöd med alla tänkbara frågor. Du når tjänsten per telefon på numret +358 50 434 9540 eller per e-post forestkitsupport@tapio.fi. Under sommartiden arbetar vi intensivt för att erbjuda ännu bättre systemet för hanering av skogsdata i framtiden. Vi ser fram emot att återkomma med mera information i slutet av sommaren!

Med vänliga hälsningar,

Tapio ForestKIT team Mikko L, Heidi, Juho, Anssi, Mikko N.