Ajankohtaista

Yhteistyö

Hyvää huomenta ForestKIT-asiakkaat!

Kesän aikana olemme nostaneet uutiskirjeeseemme meille tärkeitä teemoja ja toivottavasti ne ovat tuoneet meitä entistä lähemmäksi! Meidän ForestKIT-porukan periaatteisiin kuuluvat viisi asiaa, joista emme ikinä tingi. Olemme kertoneet aiemmissa uutiskirjeissä jo kaikista tärkeimmästä eli asiakkaista, ratkaisukeskeisyydestä ja asiantuntijuudesta (voit lukea ne täältä). Seuraavaksi vuorossa on yhteistyö.

TAPIO ForestKIT-palvelun muodostavat

Asiakkaat <3
Ratkaisukeskeisyys <3
Asiantuntijuus <3
Yhteistyö <3

Ilman yhteistyötä ei ole itse palvelua, niin tärkeänä me sen näemme. Yhteistyötä on meidän ja asiakkaan välillä, mutta myös meidän toimittajien ja taustatoimijoiden kesken. Onnistuneista asiakaskokemuksista voit lukea muun muassa täältä. Nyt haemme Tapio ForestKIT -palvelun kehitykseen uutta yhteistyökumppania, joka on yhtä sitoutunut tekemäämme työhön kuin me. Koska yhtään vähempään emme tyydy! Kerromme lisää ForestKIT-palvelun yhteistyökuvioista kesän lopulla.

”ForestKIT-ohjelmisto on ollut käytössämme syksystä 2019 lähtien ja olemme olleet niin ohjelmistoon kuin käytöntukeen erittäin tyytyväisiä. Etenkin alkuaikoina aloittelevana käyttäjänä ForestKIT-tiimin käytöntuki oli erityisen tärkeässä roolissa. On kysymyksessä mikä tahansa käyttöön liittyvä asia, opastus on aina ollut asiantuntevaa ja ratkaisut ongelmiin löytyneet nopeasti, sekä palautteeseen reagoitu herkällä korvalla.”

Anna-Mari Syrjäläinen, Punkaharjun Metsäpalvelu Oy LKV

Aurinkoista keskiviikkoa ja muistutamme, että Tapio tarjoaa ForestKIT-käyttäjille ilmaiset pääsyliput FinnMETKO 2020 -tapahtumaan. Varmista lippusi ottamalla yhteyttä ForestKIT-käytöntukeen joko sähköpostitse forestkitsupport@tapio.fitai soittamalla +358 50 434 9540. Ilmoittautumisaikaa on 7.8.2020 asti!​

Terveisin, ​
ForestKIT-tiimi Mikko L, Heidi, Juho, Anssi, Mikko N.

***

TAPIO ForestKIT nyhetsbrev: Samarbete

God morgon våra ForestKIT-kunder!
Under sommaren har vi tagit upp teman som är viktiga för oss i vårt nyhetsbrev och förhoppningsvis har de fört oss ännu närmare. Principerna för vår ForestKIT-team innehåller fem teman som vi aldrig kompromissar med. Vi har redan berättat om allt som är viktigast: kunder, lösningsriktade tjänster och sakkunskap (du kan läsa mera om dessa här). Nästa kommer samarbete.

TAPIO ForestKIT -tjänsten består av

Kunder <3
Lösningsriktade tjänster <3
Sakkunskap <3
Samarbete <3

Utan samarbete finns det ingen tjänst, så viktigt vi anser det. Det finns samarbete mellan oss och kunder, men också mellan våra leverantörer och andra bakgrundsspelare. Om framgångsrika kundupplevelser kan ni läsa mera om här. Nu letar vi efter en ny samarbetspartner för underhåll och utveckling av ForestKIT-tjänsten, som är lika engagerad i det arbete vi gör som vi är. Vi kommer att berätta mera om ForestKIT-tjänstens samarbetsnät i slutet av sommaren.

”Vi har varit ForestKIT-användarna sedan hösten 2019 och vi är mycket nöjda med både programvaran och användarstöd. Särskilt i början spelade ForestKIT-användarstöd en viktig roll när vi var nybörjare med programvaran. Gäller frågan vad som helst om användningen, undervisning och rådgivning har alttid varit kunnig och lösningar på olika problem har hittats snabbt. Samt feedback har lyssnats uppmärksamt och reagerats mottagligt.”

Anna-Mari Syrjäläinen, Punkaharjun Metsäpalvelu Oy LKV

Solig onsdag och vi påminner er om att Tapio erbjuder gratis biljetter för alla ForestKIT-kunder till FinnMETKO 2020 -händelse. För att skaffa biljetten, kontakta ForestKIT-användarstöd antingen genom att skicka e-post till forestkitsupport@tapio.fi eller genom att ringa +358 50 434 9540. Vi tar emot anmälningar till den 7.8.2020!

Med vänliga hälsningar,

Tapio ForestKIT team
Mikko L, Heidi, Juho, Anssi, Mikko N.